wtorek, 9 października 2012

poowrót....?

Dawno mnie nie było :) pora na reaktywacje (choć nie obiecuje,że mnie znowu nie wetnie) :) Troszkę się też zmieni ponieważ zmienił sie mój styl odżywiania - wszystko zdrowsze i bardziej light, choć słodkości też nie zabraknie (tym bardziej że wpadłam ostatnimi czasy w babeczkowo-muffinkowy szał) :) Blog nie będzie tylko zbiorem przepisów ale też stanie się bardziej "osobisty" :) To tyle gadania, pora na jedzonko :P

Przykładowe dzisiejsze menu :)
Rano omlecik z mixem brokułów
 na patelni (bez tłuszczu lub odrobina masełka) podduszamy przez ok 5-10 min mix brokułowy, zalewamy jajkami wymieszanymi (lekko ubitymi) z mąką i przyprawami (sól i pieprz),jak sie zarumieni jedna strona przekręcamy na drugą i gotowe :) przy tym smaczne i pożywne śniadanie :)`

Później przegryzłam jabłuszko (surowe ale uwielbiam też wersje zapiekaną z cynamonem i goździkami mmmm) :) tym bardziej,że teraz sezon !

Następnie na "obiad" serek wiejski z kiełkami rzodkiewki. Bez szału ale chce Wam pokazać ,że można jeść zdrowo,smacznie i szybko :)

Następny post będzie bardziej "kulinarny" :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz